Podcast: Play in new window | Download
Tentokrát trochu na lehčí notu, a podstatně méně informativně, zato výrazně subjektivně. Čtvrtý díl Podcastu parkourového dinosaura je věnován mým zkušenostem s parkourem a pohybem v počítačových hrách.
Protože jako všichni ostatní i já používám PC i k hraní her. A ve hrách vyhledávám parkourovou tématiku. A pokud mám zdánlivou možnost neomezeného pohybu, hledám mez této neomezenosti – ať už za to může moje nátura, nebo je za tím něco, co jsem se naučil skrze parkour. V patnácti minutách jsem se podíval na několik her, na které si vzpomenu, když se mluví o parkouru (nebo volnějším pohybu): GTA: San Andreas, Assassin’s Creed, Mirror’s Edge, ale třeba i Minecraft, Dishonored, Titanfall nebo série CoD.
Je až neuvěřitelné, kolikrát jsem stihl říct “neuvěřitelně”, myslím si ale, že je naopak uvěřitelné, že i počítačové hry (a knihy, komiksy, filmy a seriály) jako díla představivosti nám dávají příležitost oprostit se od každodenních omezení a podívat se na možnosti, které se nabízejí a které můžeme začít hledat a využívat, až tu konkrétní hru vypneme a vydáme se na trénink.
ODKAZY
- Cephalopod, Kevin MacLeod (incompetech.com): podkladová hudba (intro + outro)
[…] Audio (MP3) ke stažení […]